Lydere.ltLydere.ltLydere.ltLydere.lt
MENIU
  • Apie mus
    • Steigėjos
    • Rekvizitai
    • 1.2% GPM parama
    • Prisijungimas nariams
  • Mūsų siekiai
    • Šeimos ir karjeros derinimas: praktikos ir rekomendacijos
    • Studija “Moterų įgalinimas aukštajame moksle”
    • Studija “Stereotipai ir moterys darbo rinkoje”
    • Vaiko priežiūros sistema
  • Mentorystės programa
    • Apie programą
    • Mentoriai
    • Programos reikalavimai
    • Programos terminai
    • Registracija
  • Narystė
  • Naujienos
  • Kontaktai

Stereotipai reklamose. Pasekmė ar priežastis?

    Pradžia Uncategorized @lt Stereotipai reklamose. Pasekmė ar priežastis?

    Stereotipai reklamose. Pasekmė ar priežastis?

    Paskelbė Lyderė | Uncategorized @lt | Komentarai išjungti | 8 lapkričio, 2018 | 0

    Kaip moterys ir vyrai vaizduojami reklamose? Pagal atliktą mokslinį tyrimą “Lyčių šališkumas reklamose 2017”, kurio metu buvo analizuojamos per 2000 televizijos reklamų iš Kanų liūtų archyvo, vyrai reklamose kalba 3 kartus daugiau nei moterys, jų žodžiai 3 kartus dažniau siejami su galia ir pasiekimais, jie 2 kartus daugiau juokauja ir net 62 proc. vyrų reklamose rodomi kaip autoritetingi. Moterys 6 kartus daugiau nei vyrai rodomos apsinuoginusios, 3 kartus dažniau rodomos jų kūno dalys ir 48 proc. reklamų vaizduoja moteris virtuvėje.

    Kokios tokių reklamų pasekmės? Lyčių stereotipais paremta reklama pradeda veikti nuo pat vaikystės ir formuoja mūsų asmenybę. Tai ateityje skatina profesijų profiliavimą, kai moterys dažniau renkasi paslaugų sektorių, o vyrai STEM specialybes, įtakoja žemesnį produktyvumą darbe ir sukelia nepasitikėjimą savo įgūdžiais bei išvaizda.

    Ką galime padaryti?

    -atsisakykime pirkti produktą ar naudotis paslaugomis, jei pardavimui skatinti reklama sukurta naudojant lyčių stereotipus;
    -kuriant reklamas, tiek reklamų agentūroms, tiek užsakovams, taikyti lyčių lygybės politikos principus praktikoje;
    -norint pasikonsultuoti ar pastebint gatvėje, televizijoje žeminančias ir diskriminuojančias reklamas, susisiekti su Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba.

    Asociacija „Lyderė“ dėkoja partneriams, Lietuvos Marketingo Asociacija (LiMA), Vilniaus Gedimino technikos universitetas (VGTU), KOMAA, ir diskusijos dalyviams Milda Darguzaite, Donatas Paulauskas, Tomas Bartninkas, Ornela Ramasauskaite, Jūratė Stankuvienė bei renginio moderatorei Orijana Mašalė už profesionalę, įtraukiančią ir priverčiančią susimastyti diskusiją.

    #Lyderė #LIMA #VGTU #KOMAA #LyčiųStereotipaiReklamose

    No tags.

    Visos teisės saugomos 2020 © Lydere.lt
    • Apie mus
      • Steigėjos
      • Rekvizitai
      • 1.2% GPM parama
      • Prisijungimas nariams
    • Mūsų siekiai
      • Šeimos ir karjeros derinimas: praktikos ir rekomendacijos
      • Studija “Moterų įgalinimas aukštajame moksle”
      • Studija “Stereotipai ir moterys darbo rinkoje”
      • Vaiko priežiūros sistema
    • Mentorystės programa
      • Apie programą
      • Mentoriai
      • Programos reikalavimai
      • Programos terminai
      • Registracija
    • Narystė
    • Naujienos
    • Kontaktai
    • Lietuvių
    • English (English)
    Lydere.lt
    Įspėjame, kad ši svetainė naudoja slapukus (cookies). Jei sutinkate tiesiog tęskite naršymą arba paspauskite sutinku. Privatumo politikaSUTINKU
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
    Necessary Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

    • Lietuvių
    • English (English)