Deividas Rafanavičius
Direktorius
TMD Partners
Patyręs „Customer centricity“ ekspertas, padedantis organizacijoms siekti klientų lojalumo, standartizuoti aptarnavimo veiklą, diegiant įvairius klientų patirties valdymo projektus. Konsultantas stiprina darbuotojų komandas, kurdamas joms pritaikytas mokymų ar verslo renginių koncepcijas, juos veda ir moderuoja, prezentuoja įvairioms auditorijoms (20+, 50+, 100 +, 600+ dalyvių), skatina bendradarbiavimą organizacijose, padeda jų nariams palaikyti ir plėtoti veiksmingus tarpusavio santykius.
Deividas taip pat konsultuoja aukščiausio lygio vadovų komandas strateginiais klientų valdymo klausimais, veda strategines sesijas, ugdo įvairių įmonių talentus bei ruošia vidinius trenerius. Sertifikuotas darbui su Wiley” DiSC bei „Thomas International” metodikomis, taip pat sertifikuotas GENOS Emocinio intelekto praktikas bei Master treneris.